Hoe word ik lid?

Ga naar het kopje ‘lidmaatschappen’ en kies voor volwassenen of jeugd en maak een keuze uit de diverse lidmaatschappen

Hoe kan ik mij afmelden voor een les?

Om je af te melden voor een les kan je het beste bellen met je trainer die in je wekelijkse uitnodigingsmail staat vermeld of, als je zijn/haar nummer niet hebt, naar Tennisschool Jan de Rook (070 390 27 22).

Ik wil een feestruimte huren, hoe doe ik dat?

Bel of mail naar Welgelegen Food & Drinks (070 3 996 996 of info@welgelegenfoodanddrinks.nl ).

Waar kan ik terecht met vragen over de KNLTB competitie of clubkampioen-schappen

Bekijk de FAQ-pagina van TV Rijshaeghe of stuur een mail naar info@rijshaeghe.nl.

Waar kan ik terecht met vragen over het Open toernooi?

Heb je vragen over een toernooi. Mail dan naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl

Is het mogelijk om met iemand te tennissen die geen lid is?

Meld je bij het tenniskantoor (of als daar niemand aanwezig is, bij de bar) en de introducé krijgt een pas waar één dagdeel (maximaal vier aangesloten uren) gebruik van kan worden gemaakt.(Introducé dag/weekend €7; Introducé avond €10,-; Introducé jeugd €5,-)

Kan ik als daglid een keer in de avond tennissen?

Als je buiten je lidmaatschapsuren wilt tennissen, werkt je parkpas niet. Meld je bij het tenniskantoor (of als daar niemand aanwezig is, bij de bar), betaal €10,- (jeugd €5,-) en je krijgt een pas waar één dagdeel (maximaal vier aangesloten uren) gebruik van kan worden gemaakt.

Wat moet ik doen als ik wil tennissen, maar ik geen racket heb?

Wij hebben diverse leen- en demorackets waar zonder kosten gebruik van kan worden gemaakt. Wel vragen wij een parkpas of legitimatiebewijs als onderpand, deze krijg je terug zodra je het racket weer inlevert.

Is het mogelijk om een baan te huren?

Ben je lid? Dan kun je gewoon naar het park komen en je melden bij het tenniskantoor of bij de bar, wij regelen dan een baan voor je. Stuur anders een e-mail naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl, je ontvangt dan een bevestiging dat de baan is gereserveerd.

Het is slecht weer, zijn de banen bespeelbaar?

Wanneer de banen niet bespeelbaar zijn, wordt dit op de startpagina van de website vermeld. Anders kunt u altijd langskomen en het vragen aan iemand van het team van Tennispark Welgelegen.

In verband met een blessure wil ik graag mijn lidmaatschap opzeggen of tijdelijks stopzetten.

Dit doe je door je opzegging te mailen naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl en je ontvangt een bevestiging.

Mijn parkpas werkt niet meer, wat moet ik nu doen?

Wanneer de pas echt niet meer werkt, krijg je kosteloos een nieuwe pas van ons. De oude pas dient te worden ingeleverd.

Ik wil graag een nieuwe foto op mijn parkpas, hoe doe doe ik dat?

Laat een nieuwe foto maken bij het tenniskantoor, of mail de foto die je op je nieuwe pas wilt naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl. De kosten voor een nieuwe parkpas bedragen €2,50. De oude pas dient te worden ingeleverd.

Hoe kan ik een nieuwe KNLTB-pas krijgen?

Sinds 2019 staat er geen speelsterkte meer vermeld op de KNLTB-pas en is MijnKNLTB leidend. Daarom worden er geen gratis passen meer uitgegeven. Wil je toch graag een KNLTB-pas? Dan kun je deze aanvragen door een e-mail te sturen naar info@rijshaeghe.nl. De kosten hiervoor bedragen €2,50 en dien jij als lid zelf te betalen. Vergeet niet om een recente foto mee te sturen!

Mijn vraag staat er niet bij.

Mail je vraag naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl, je ontvangt dan zo spoedig mogelijk antwoord.