FAQ

Voordat je een mail stuurt of belt met de club kun je hier wellicht al terugvinden wat je wenst te weten. Mocht je vraag er niet bij staan stuur ons dan gerust een berichtje. Liefst naar administratie@tennisparkwelgelegen.nl 

HOE KRIJG IK EEN ABONNEMENT?
Ga naar het kopje ‘abonnementen’ en kies voor volwassenen of jeugd en maak een keuze uit de diverse abonnementen

IK WIL EEN FEESTRUIMTE HUREN
Bel of mail naar Welgelegen Food & Drinks (070 3 996 996 of info@welgelegenfoodanddrinks.nl).

IK WIL IETS WETEN OVER DE OPEN TOERNOOIEN
Heb je vragen over een toernooi. Mail dan naar toernooi@tennisparkwelgelegen.nl

MAG IK MET IEMAND SPELEN DIE GEEN ABONNEMENT HEEFT?
Meld je bij het tenniskantoor (of als daar niemand aanwezig is, bij de bar) en de introducé krijgt een pas waar één dagdeel (maximaal vier aangesloten uren) gebruik van kan worden gemaakt. (Introducé dag/weekend € 10 ; Introducé avond € 15 ; Introducé jeugd € 10)

KAN IK ALS DAGLID EEN KEER IN DE AVOND TENNISSEN?
Als je buiten je abonnementsuren wilt tennissen, werkt je online reserveren niet. Laat degene die een geldig abonnement alleen reserveren en die krijgt dan een factuur per mail met de intorductiekosten.

IK BEN MIJN RACKET VERGETEN
Wij hebben huurrackets. Kosten zijn € 3 per racket (tennis & padel). Wel vragen wij een legitimatiebewijs als onderpand, deze krijg je terug zodra je het racket weer inlevert.

KAN IK TENNISSEN ZONDER ABONNEMENT?
Ben je lid? Dan kun je gewoon naar het park komen en je melden bij het tenniskantoor of bij de bar, wij regelen dan een baan voor je. Stuur anders een e-mail naar welkom@tennisparkwelgelegen.nl, je ontvangt dan een bevestiging dat de baan is gereserveerd.

HET IS SLECHT WEER? ZIJN DE BANEN BESPEELBAAR?
Wanneer de banen niet bespeelbaar zijn, wordt dit op de startpagina van de website vermeld. Daarnaast is er een whatsapp groep (ALERT) groep waar je je voor kunt aanmelden waar dit soort meldingen in worden geplaatst.

IN VERBAND MET EEN BLESSURE WIL IK GRAAG MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN OF TIJDELIJKS STOPZETTEN.
Dit doe je door je opzegging te mailen naar administratie@tennisparkwelgelegen.nl en je ontvangt een bevestiging.

HOE KAN IK EEN NIEUWE KNLTB-PAS KRIJGEN?
Sinds 2019 staat er geen speelsterkte meer vermeld op de KNLTB-pas en is MijnKNLTB leidend. Daarom worden er geen gratis passen meer uitgegeven. Wil je toch graag een KNLTB-pas? Dan kun je deze aanvragen door een e-mail te sturen naar info@rijshaeghe.nl. De kosten hiervoor bedragen €2,50 en dien jij als lid zelf te betalen. Vergeet niet om een recente foto mee te sturen!

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ
Mail je vraag naar administratie@tennisparkwelgelegen.nl, je ontvangt dan zo spoedig mogelijk antwoord.

 

HOE KRIJG IK EEN ABONNEMENT

Ga naar het kopje ‘abonnementen’ en kies voor volwassenen of jeugd en maak een keuze uit de diverse abonnementen

IK WIL IETS WETEN OVER DE OPEN TOERNOOIEN

Heb je vragen over een toernooi. Mail dan naar toernooi@tennisparkwelgelegen.nl